Ansatte

Blomsterenga

Anita Andersson

Stilling: Pedagogisk leder

Begynte i Kragskogen august 2000. Hun har jobbet på alle avdelingene våre. Anita har tatt barnehagelærer utdannelse ved siden av jobb, og jobber nå som pedagogisk leder på Blomsterenga.

Dai-Di Wang

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Dai-Di har jobbet hos oss siden april 2013. Hun jobber på Blomsterenga. Dai-Di har også jobbet en periode i Kragskogen Barnehage tidligere. I desember 2022 ble Dai-Di ferdig utdannet barne- og ungdomsarbeider.

Hien Le

Stilling: Pedagogisk leder

Hien er utdannet barnehagelærer fra OsloMet våren 2020. Høsten 2020 begynte Hien som barnehagelærer hos oss, på Fuglekassa. Nå er hun pedagogisk leder på Blomsterenga.

Pia Natås

Stilling: Fagarbeider

Pia begynte hos oss som ringevikar i februar 2023. Hun jobber nå i full stilling som fagarbeider på Blomsterenga.

Fuglekassa

Frank-Robert Åhjem

Stilling: Pedagogisk leder

Frank er utdannet barnehagelærer med master i barnehagepedagogikk. Han har jobbet på Fuglekassa som pedagogisk leder siden 2017.

Jennie Vu

Stilling: Assistent

Jennie begynte hos oss som ringevikar, og jobber fulltid son assistent på Fuglekassa fra august 2023.

Silje Haugstaul

Stilling: Støttepedagog

Silje begynte hos oss som støttepedagog i august 2019.

Sylvie Ndinga-Ingoba

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Sylvie fikk fast jobb hos oss januar 2013, etter at vi var så heldige å bli kjent med henne via et vikarbyrå. Hun har jobbet på Skogen og Hiet, og nå på Fuglekassa. Sylvie har erfaring som lærer fra Kongo og har jobbet i flere barnehager i Osloområdet. I desember 2022 ble Sylvie ferdig utdannet barne- og ungdomsarbeider.

Hiet

Carina Andersson

Stilling: Pedagogisk leder

Carina har jobbet i Kragskogen fra vi startet opp høsten 1998. Carina er barnehagelærer og pedagogisk leder på Hiet.

Charlotte Elise Jakobsen

Stilling: Assistent

Charlotte begynte hos oss høsten 2022. Hun jobber som assistent på Hiet.

Hanne Victoria Svendsen

Stilling: Pedagogisk leder

Hanne er utdannet barnehagelærer. Hun begynte hos oss høsten 2022, og jobber som pedagogisk leder på Hiet.

Skogen

Fredrik Østvik

Stilling: Pedagogisk leder

Fredrik er utdannet barnehagelærer, og begynte hos oss i mai 2022. Han jobber som pedagogisk leder på Skogen.

Jasmin Mirbabai

Stilling: Pedagogisk leder

Jasmin er utdannet barnehagelærer. Hun begynte i Kragskogen barnehage i juni 2004. Hun har jobbet som pedagogisk leder på både Blomsterenga, Fuglekassa og Hiet. Jasmin jobber i dag som pedagogisk leder på Skogen.

Samantha Cohen

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Samantha startet hos oss høsten 2021. Hun er barne- og ungdomsarbeider, og har erfaring fra barnehage. I tillegg til dette har hun en bachelor i teater og pedagogikk og master i drama fra Brasil. Hun jobber på Skogen.

Andre ansatte

Lena Aksland Møller

Stilling: Daglig leder

Lena har jobbet i Kragskogen fra vi startet opp i august 1998. Hun er utdannet førskolelærer fra Barnevernsakademiet i Oslo. De første årene som pedagogisk leder på Skogen, men fra sommeren 2001 har Lena sittet på kontoret som daglig leder. Lena tok Nasjonal lederutdanning for styrere i 2014.

Linn Nedrelid

Stilling: Assisterende styrer

Linn ble ansatt i Kragskogen barnehage i januar 2007 og jobbet først som pedagogisk leder på Blomsterenga. Fra august 2008 til våren 2019 har hun vært pedagogisk leder på Skogen. Fra høsten 2019 jobber hun på kontoret som assisterende styrer. Linn tok utdanning som skolehagelærer i 2021 og Nasjonal lederutdanning for styrere i barnehager i 2022.